#Haul: Zamilovala jsem se! Jmenuje se Lush

Vy víte, že beauty blogerka ze mě nikdy nebude. Ale po dlouhatananánské době mi zbyla troška peněz a tak jsem se rozhodla investovat do kvalitní a smysluplné kosmetiky. A tak jsem poprvé zašla do LUSHe. A byla jsem tak nadšená, že to s vámi musím sdílet. Dokonalé vůně, většinou přírodní a téměř 100% veganské ingredience, nic není testováno na zvířátech, a tak je to kosmetika dobrá pro všechny, pro vás i planetu. Říká se, že co nemůžete sníst, byste na sebe neměli ani patlat, protože kůže je vlastně největší orgán v těle. Lush sice není nejlevnější, ale já radši než abych na sebe matlala make up, abych zamaskovala všechny nedostatky, tak ty nedostatky vyřeším lepší péčí o sebe, abych žádné neměla, no ne? LUSH nabízí opravdu všechno od šamponu přes parfémy až po make-up. A já začala čtyřmi produkty. Máte něco od LUSH vy? Co byste doporučili? Zatím jsem produkty nezkoušela, takže pokud chcete i recenzi, dejte mi vědět!



1. VANISHING CREAM/ Krém na obličej

První věc, kterou jsem fakt potřebovala, byl krém na obličej. Do té doby jsem používala obyčejnou Niveu (nojo, nejsem beauty blogger, očividně, haha), jenže často byla na mě moc těžká. Taky mám pocit, že když byla moje pleť trošku více citlivá, tak mě často z Nivei štípala nebo byla červená, a to není nic moc. V LUSH byla neuvěřitelně milá slečna, která mi všechny produkty vysvětlila, jak složení, tak pro koho se nejlépe hodí a já tedy vybrala tento. Má být dostečně vyživující, ale ne těžký a mastný. A navíc! Voní po levanduli a pelargónii a to je mňam :)


2. FLOAT&SOAK/ Tuhý šampon + PLECHOVKA

Tenhle šampon je teda pro mě velký experiment a jsem opravdu zvědavá, jak to funguje. Chtěla jsem šampón na citlivou pokožku hlavy, protože ať jsem používala jakýkoliv šampon, po jednom dni mě kůže na hlavě prostě svědí a vlasy se dost rychle mastí, takže je musím umývat každý den. Tenhle zázrak se jmenuje tuhý šampon, tenhle konkrétně Float&Soak s jalovcem a měsíčkem pro zklidnění pokožky a aby toho nebylo málo, s levandulí :) K tomu jsem si koupila plechovou krabičku, ve které můžete šampon skladovat nebo převážet. 


JAK NA TO? Co na LUSH totálně miluju je obsluha. Jasně, že jsou trénovaní a dělají to, co mají, ale i tak je ten servis prostě nadstandardní a úžasný. V obchodě navíc mají umyvadla nebo velké mísy s vodou, aby vám mohli vše ukázat. Takže, vezmete si tohle mejdlíčko, navlhčíte a pořádně napěníte v dlaních, jako byste si chtěli umýt ruce mýdlet. A všechnu tu pěnu si dáte nahlavu a vmasírujete na pokožku hlavy. Potom si vezmete do ruky to vlhké mejdlo a potřete si jím délky vlasů, abyste dostali šampon i tam. Necháte působit a smyjete.  


Slečna mi ještě poradila, že určitě nemáte puk spát hned zpět do krabičky, nechejte ho jen v ní stát jakoby opřený, aby krásně zaschnul a do krabičky se nenalepil :)



3. DAMAGED/ Rozpustná olejová maska

Tuším, že dva roky zpět jsem si obarvila naposledy vlasy a samozřejmě ty konce ještě úplně neodrostly a jsou dost vysušené a často se děsně zacuchávají. Chtěla jsem vlasům dopřát trošku extra péče a tak jsem si koupila i tuhle jednorázovou masku na vlasy. Tahle je na zničené vlasy s jasmínem a voní fakt nádherně :)


JAK NA TO: Maska je tuhá na špejli, takže by mělo být snadné s ní pracovat. Vezmete si klasický hrnek na kafe a napustíte do půlky horkou vodou. Strčíte kouzelnou hůlku (masku) do hrnku a začnete míchat, jako byste si míchali právě to kafe. Hmota se postupně rozpustí a vytvoří hřejivou kašičku. Tu si napatláte do vlasů, pořádně, ale opatrně, ať není voda moc horká a vy se nespálíte! Maska by měla po nějaké chvíli na vlasech zase zatuhnout, tak je potom na vás, jak dlouho to vydržíte. Jediné co slečna říkala je, že se docela dlouho vymývá a zase potřebujete teplou vody (aby se maska z vlasů zase rozpustila). Zaručila mi ale, že takhle šťastné moje vlasy ještě nebyly (uměla to holka jedna!).


4. BIG / Mořský šampon

Tenhle si vybral noreček a už ho i pár dní vyzkoušel a je fakt nadšený. Jestli používáte takové ty spreje s mořskou solí, abyste dostali do vlasů objem a pocit jako od moře, tak tohle je pro vás. Šampon obsahuje z poloviny mořskou sůl, takže má takovou hodně krystalkovou konzistenci, a funguje na vlasy jako byste se vykoupali v moři. Šampon je trošku dražší, ale kelímek je docela velký a díky složení ho stačí použít fakt malinko. No ale to je jako se všemi drahými produkty, že jo. Jakmile si koupíte levný šampon, musíte často vlasy umýt dvakrát a pořádnou porcí, abyste měli nakonci čisté vlasy. Používá se jako klasický šampon, žádná věda, zvládne i chlap :)


Určitě mi dejte vědět, jestli LUSH používáte a které produkty jsou vaše oblíbené :) A taky mi dejte vědět, jestli vás takové články vůbec baví a jestli chcete třeba recenzi!

Tak pa :*

P.S. Článek není sponzorovaný, všechny produkty jsem si nakoupila za těžce vydřené nočky (rozuměj norské koruny). Kdyby mě ale chtěli sponzorovat, zlobit se teda vůbec nebudu, haha :D

12 komentářů

  1. Šampón/mýdlo z Lush používám už rok a nikdy více normální šampón z drogerie. Já teď zápasím jestli si splnit sen a koupit si rtěnku Chanel či odolat, protože stále testují na zvířatech

    OdpovědětVymazat
  2. Super, recenzi uvitam s otevrenou naruci...od lush jsem zatim mela jen neco do vany, jako darek, ale porad pokukuji na internet, ze ho testnu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Lush je fajn. Líbí se mi jejich filozofie, kdo to dělá, jak se to dělá, kdo to prodává a jak to prodává. Akorát já si jedu opravdu jen přírodu, takže jsem vyzkoušela dost málo věcí od nich, protože jsou právě spíš vegan než příroda no, což mě mrzí, ale co nadělám. Každopádně chválím .)

    OdpovědětVymazat
  4. Ze začátku jsem byla také z Lush nadšená a ochotná investovat více peněz. Pak jsem začala více sledovat složení a zjistila jsem, že tak přírodní není. Ve většině výrobků jsou syntetické látky a v některých i parabeny. Od té doby pečlivě vybírám, do čeho investuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se taky zamilovala do Lush a vždycky, když jsem v UK, odvezu si tam odsud alespoň něco z Lush, to už je taková moje tradice :) Zatím nic, co jsem od nich měla, nebylo špatné, vždycky všechno krásně voní a funguje, jak má. Mohu doporučit můj nejoblíbenějsí krém na tělo Karma cream, který úžasně voní. Na aknozni pleť Fresh farmacy a šampony také používám už jen od nich. Ano, je to drahé, nicméně některé věci - jako třeba šampuky, nebo právě Fresh Farmacy či sprchová želé vydrží hrozně dlouho...

    OdpovědětVymazat
  6. Lush miluju a nejvíc mě štve, že je jen v Praze a já jsem z Olomouce. Jasně, vše si můžu z pohodlí domova naklikat do imaginárního košíku. Ale jednak to není ono, protože miluju ten obchůdek. To jak voní celá chodba obchoďáku, to malé království kde je tolik voňavých zázraků a taky obsluhu, která je teda bezkonkurenční. Ale přesně takhle by to mělo být.
    Od Lushe je mou stálicí krém na packy Handy Gurugu. Vydrží dlouho takže když tu šílenou cenu rozpočítám na měsíce je to levnější jak krém z drogerky (a to mě fakt baví!). A pak miluju jejich balzámy na rty. Snědla bych je. Pěny do koupele taky nejsou k zahození jednou za čas.
    šampony (já jím říkám puky) jsou fakt super. Určitě nebudeš litovat. No a celkově všechno tam maj supr. Jediný co mi nesedlo tak právě krém na obličej. Z toho mi olezl obličej...
    Určitě dej pak vědět, co na lush říkáš a jak ti to sedí :). A s tím sponzoringe tě chápu. Taky bych se nebránila :D Ale to je zatím nedostižný sen, haha.

    Fajn den, J.

    OdpovědětVymazat
  7. zajímavé produkty:) já zatím zkoušela jen jednu bombu z Anglie, ale až se zase někdy dostanu do Lushe, nakoupím zásobičku :D
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Big je nejlepší šampon na světě ! Snad z něj budeš nadšená.

    OdpovědětVymazat
  9. Já nedám dopustit na mask of mangnaminty, na problematickou pleť je super :)) Uvažovala jsem i nad šampukem, ale nějak se neodhodlala...recenze by byla super!

    OdpovědětVymazat
  10. Lush miluju tvůj blog je moc hezký a recenze určitě napiš! Jsi dobrá!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny produkty jsou moc pěkně nafocené, asi ani nevím, co mě tak nějak zaujalo nejvíce :) Asi bych potřebovala spíš nějaký tip na líčení tak, abych zakryla nedostatky v oblasti nose a teď nemyslím pomocí korektoru, i bez něj je to v pořádku. Na tento zákrok by mě asi nikdo jen tak nedostal, a tak se s tím nakonec aspoň na to léto nějak smířím a do budoucna na to třeba zapomenu a začnu řešit zase nějaké jiné nedostatky :)

    OdpovědětVymazat