#DIY: Ořezky jarní cibulky nevyhazujte! Za 2 týdny doroste!

Vy moji milí, kteří mě poctivě sledujete jste si asi všimli, že jakmile se něco zelená nebo to jakkoliv roste, hned to budí můj zájem. Jak je to navíc něco, co bychom jinak vyhodili, vlastně odpadek, ze kterého může vyrůst kompletně nová rostlinka, no tak to už tím tuplem! Jsem jako malá a fascinovaně ty zelenáče pozoruju :) A tak jsem před dvěma týdny objevila kouzlo jarní cibulky! Možná si někdo z vás řekne, no bóže, taková blbost, tak ti dorostla cibulka. Jasně, můžete ty ořezky vyhodit a koupit novou, zabalenou v igelitu, zpoutanou dvěma gumičkami. A nebo můžete ty ořezky místo do koše hodit do misky s vodou a za dva a tři týdny máte komplet zelenou nať zpět v původní velikosti! A chutná mnohem líp :)


No nebudu to moc dlouho okecávát, ono taky není o čem mluvit :D Prostě sníte to zelené a necháte dole to bílé alespoň tak dva centimetry. No a pěkně je všechny dáte do skleničky z vodou. Co jsem se dočetla a zatím se mi to osvědčilo, neměly by být cibulky moc namočené ve vodě. Já je tedy opravdu natěsno nacpala do malého kelímku a dolévám vodu skoro každý den úplně nadno. Zamezíte tak plesnivění nebo hnití. Po pár dnech kořínky o něco povyrostou, aby mohly cucat vodu, a začne vám růst zelená nať! Jupíí! A tady na fotkách vidíte: pár dní, týden, dva týdny :) 





Dejte mi vědět, jestli to vyzkoušíte! 







6 komentářů