#DIY: Je jídlo taky DIY? A co třeba spokojený vztah?

Jak jsem nakousla minule, hodně teď přemýšlím nad tím, co je tady na blogu jako moje to poslání. Nebo vůbec, co je moje poslání. Každý by měl nějaké mít. A nemusíte hned spasit svět nebo vyřešit hladomor. Něčí poslání je být ta nejlepší maminka od dětí, jiného zase třeba zachraňovat lidská srdce.  U mě to zatím vypadá, že mým posláním je ostatní inspirovat. Inspirovat vás k tomu, žít ten svůj život alespoň trošku líp. Nebo to alespoň zkusit. Protože to za vás nikdo jiný neudělá moji milí. A čekat na to, že spadne kometa, se prostě nevyplatí. DO IT YOURSELF, tak se ta magická formule ke štěstí jmenuje. No a tak jsem si řekla, že je potřeba tuhle kategorii rozšířit a pořádně se na ni zaměřit. Ať jsme všichni šťastnější, že jo!



A já mám takové vnitřní nutkání pořád něco měnit, začalo to už když jsem byla malá. Co jsem mohla, to jsem přesunula nebo změnila, chvíli byla spokojená a za chvíli zase. Nějak mě to naučilo se nespokojit s tím, co mám, protože jsem si jistá, že to může být lepší. Nemyslete si, jsem obrovsky vděčná za to, co mám, neskutečně! Ale vím, že je v pořádku chtít víc. A nemluvím o penězích nebo věcech, ale třeba o zdraví, lásce, štěstí, spokojenosti, pocitu naplnění a tak! Prostě vážný věci!

Takže počínaje dneškem spadá do kategorie DIY cokoliv, co vám zlepší život! Můžete se těšit na nějaké recepty, rady do života, návody, jak přežít Vánoce nebo vyrobit super cool dárky a dekorace, jak ušetřit, protože ono nekonečný utrácení vám taky štěstí nepřinese, ale hlavně to tady pořád bude o DIY do bytu, domu a domácnosti. Protože ono to všechno doma nějak začíná a končí.

Protože HAPPINES IS HOMEMADE. A to já tesám do kamene!

Těším se moc a hned zítra se vraťte pro křupavý recept, jo?


4 komentáře

  1. Super, diy, to je moje, inšpirácia sa hodí ;) sem-tam sa s niečím pochválim na IG (janina white life)
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
  2. super článok, páči sa mi ako originálne si to podala :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Inspirace se vždycky hodí. A co ta proměna kuchyně?
    Pěkný den, Anna z Brna

    OdpovědětVymazat
  4. Ja to mám tiež takto rada...
    A vidím dobre, niečo čierne , natreté tabuľovkou ?

    OdpovědětVymazat