#DIY: Velikonoční heboučká koláž. Značka: Zdarma!

Velikonoce jsou pro mě hlavně oslavou jara a takovým nějakým oficiálním začátkem všeho toho pěstování a zelenění se. Proto mě nadchlo tohle jednoduché DIY, které si každý může upravit trošku po svém a během pěti minut máte super svěží jarní dekoraci, která navíc voní jako les a nestojí vůbec nic! Takže žádné výmluvy, že nemáte peníze nebo čas, jasný?


Impulzem pro tuhle velikonoční koláž nebo jak to nazvat, bylo jaro a Tina je doma:) Neznáte ji ještě? Kromě kuchařky a pekařky je to královna koláží ze všech možných kuchyňských předmětů, kytiček a momentálně skořápek a mechu. Sleduji ji hlavně na Instagramu a tady je fotka, která mě úplně nadchla a donutila k tomuhle všemu (například vyběhnout na dvorek v papučích a lžící tam dlabat mech z dlažby ;).

A co budete potřebovat?
Myslím, že z fotky sami vidíte, že to není nic složitého, takže žádné zdlouhavé postupy nejsou třeba. 

1. Sníte vejce.

2. Skořápky vypláchnete a usušíte. Nevadí, že jsou třeba trochu více popraskané nebo jste vejce nenakřápli v půlce. Každá skořápka bude krásná.

3. Nasbíráte mech. To může být asi ta nejtěžší část. Já mám štěstí, že máme mechem porostlou dlažbu na dvorku. Takže jsem vzala lžíci, misku a šla na to. Vy možná musíte do lesa. 

4. Jednoduše nějak elegantně nacpete heboučký voňavý mech do skořápek a už máte skoro hotovo  (Nevíte náhodou, jak se řekne zdrobnělina mechu? Mešík? Asi.)  

5. Najděte místo nebo podložku. Já použila malé dřevěné prkénko a naaranžovala tuhle krásu na to. Můžete použít mističku nebo nějaký hezký talířek, můžete použít plato od vajec jako Tina, kůru stromu nebo cokoliv, co vás napadne. Super to bude vypadat i jen položené na naklíčené řeřiše nebo hlíně v květináči.

6. Přidejte cokoliv dalšího. Já bych moc chtěla malého zeleného plastového dinosaura, že by to jako vypadalo, že se zrovna vylíhl! Ale nemám :( Tak jsem dala aspoň do pozadí krávu :D


Tak co, zkusíte to taky? Já se chystám ještě zítra nasbírat větvičky do vázy a pověsit na ně nějaké cetky, mám ještě pár plstěných korálků a zlatých kancelářských sponek, ze kterých se dají raz dva vyrobit srdíčka. Ještě něco dobrého upeču, pravděpodobně podle Terezky velikonočního receptu!

A tohle jsou naše Velikonoce! Jestli se do toho pustíte, šupněte fotku na Instagram a označte #ananasbarb, abych se na ni mohla podívat, moc mě zajímá, jak vaši koláž vyšperkujete vy!

Veselé Velikonoce!




2 komentáře

  1. Fotky krásný, ale naživo je to mnohem hezčí :)). Nám se to do bytu moc nehodí, ale už se těším na další tipy a nápady a až nějaký konečně zkusím! :) A ta buchta je super volba, je to moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jojo, asi máš pravdu, taky se mi to více líbí naživo :D A za recept děkuju, už se těším na další!

      Vymazat