#COCO: Nejlepší věci v životě jsou zadarmo! Souhlasíte? Nebo?

Konečně je to tady! Dlouho očekáváná rubrika/seriál/jak kdo chcete o tom, jak si zlepšit život a to skoro úplně zadarmo! Podělím se s vámi o všechny rady a nápady, které jsem nashromáždila za ta léta bez peněz. Směr, který pro mě není nutností, ale ohromnou zábavou a výzvou. Doufám, že to nachne i vás a přidáte se do klubu! (Máte nápad, jak ho pojmenovat?) A spolu si vytvoříme krásný život, jen tak. Ale budu k vám upřímná, tak jako jsem vždycky. Úplně zadarmo to nebude. Budu po vás za to něco chtít. Jdete do toho i tak?


Co si budeme povídat, když jsme bez peněz, jsme na tom obvykle mizerně. Máme pocit, že nic nemůžeme dělat, nikam nemůžeme jít a nic si nemůžeme pořídit. Tenhle klub, který si tady spolu zrovna zakládáme, ale nebude o tom, že vám poradím, co udělat, abyste získali zadarmo lístky do kina nebo kupón na produkty či služby. Ne ne. Tyhle naše odpoledne u kafíčka budou spíš dýchánky s rukama upatlanýma od barvy či lepidla a s odstřižky papíru, šnůrek a látek všude okolo.


Protože věřte tomu nebo ne, i když jste na mizině, vždycky to můžete mít doma krásné a útulné a vaše. Já doma trávím spoustu času a o životě doma je taky můj blog. O životě, kdy se domů těšíte, protože to tam máte takové, jaké chcete. Nebo alespoň hodně blízko tomu.  Protože obvykle když nemáte na utrácení, tak trávíte doma více času než obvykle. A koukat na stěny a věci, které se nám nelíbí, s myšlenkou, že s tím nemůžu nic dělat, ale taky nemám kam od toho utéct, no to je pěkná depka, to vám řeknu.



Takže takhle by to nešlo. Honem na všechny ty nesmysly zapomeňte a přidejte se do klubu. Pokud jste teď třeba bez práce stejně jako já (nebo máte z jiného důvodu až moc času na přemýšlení) není nic horšího, než nemít co dělat :D Jak už jste zvyklí, každý pátek s vámi sdílím nějaký nápad DIY a tak to taky zůstane. A každé pondělí se potkáme v "klubu", abychom ten pracovní týden začaly (jsme tady co tak zatím koukám samé holky) pozitivně a měly pak dobrou náladu na celý týden!

No vidíte, málem bych zapomněla! Co vás to bude stát? Hmmm. Říká se, že čas jsou peníze, že? No a ti, co nemají peníze, můžou platit časem. V našem klubu určitě. Já vám poradím, jak na to, ale vy mi musíte slíbit, že to aspoň zkusíte nebo se nad tím zamyslíte a věnujete tak trochu času sami sobě a svému domovu. Takže, jsme domluvení?

Přij'dte se v pondělí aspoň podívat, nezávazně, sedněte si do koutku a v klidu se rozmyslete, jestli je to pro vás nebo ne. Kafíčka bude dost pro všechny! Budu se na vás těšit v pondělí :)



8 komentářů

  1. Tak teda v pondelok, teším sa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já! Na zahřátí dáme něco jednoduchého :)

      Vymazat
  2. Těším se! Pro me je to i větší zábava než si koupit něco prvoplanove designovyho (jak říkají všichni bez peněz:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to vidím i já. Samozřejmě mám rád designové věcičky, ale když si něco můžu vyrobit a ještě to ve výsledku vypadá dobře, mám z toho nakonec mnohem větší radost :)

      Vymazat
  3. Teším sa na pondelok :)

    OdpovědětVymazat
  4. super! protože mám věčně do kapsy hluboko anebo pak trpim na utrácení za blbiny se mi tvůj klub bude hodit :) musím nám to doma nějak zvelebit a vůbec líp zařídit!

    OdpovědětVymazat