UPDATE: Proč teď moc nepíšu o našem bytě a bydlení? A co bude?


#5

Čekáme. A plánujeme. A hrozně se těšíme! Chtěla jsem to s vámi všechno sdílet, ale řekla jsem si, že byste se nudili a hlavně byste byli asi trošku zmatení, protože naše plány(rozuměj plány interiéru) se tak nějak mění každý den. Přícházíme na nové nápady, taky zjišťujeme, co všechno vlastně potřebujeme a chceme.

Stěhujeme se za 16 dní! Do té doby musíme vše naplánovat a vymyslet a pak už začne jen hromada zábavy a také článků, návodů, rad, typů a DIY. Jak jste si možná všimli na mém instagramu, psaní nebo sdílení "jen o bydlení" mi moc nejde. Jelikož s norečkem rádi trávíme čas doma, bude tohle spíš takový blog o všem, co se u nás doma děje :D

Přijde mi takové přirozenější sdílet, co mě napadá. Abyste se ale mohli rozhodnout, jestli mě vlastně chcete číst tady, sledovat na Instagramu (více momentek a zákulisních informací) nebo Facebooku (aktualizace všeho v vždy, takže máte vše pohromadě:), tady máte seznam toho, o čem se na mém blogu/Instagramu/Facebooku hlavně dočete: 

1. TIPY, JAK (PŘE)ŽÍT V MALÉM BYTĚ aneb jak si s norečkem žijeme :)

Seriál na pokračování s jednotným názvem, takže si můžete snadno tipy vyhledat a najít na jednom místě, až je budete potřebovat. Všechno bude vycházet z mých dosavadních zkušeností a z toho, jak si žijeme my, ale všechny rady se dají aplikovat tak nějak univerzálně, pokud budete chtít. Z praxe vím, že spousta lidí zápasí s malým prostorem (malý byt nebo třeba jen malá koupelna), takže si myslím, že chytré rady a vychytávky se prostě hodí :)

2. TIPY NA DOSTUPNÝ DESIGN aneb jak dostat více za méně

Už víte, že nejsem zastánce kopírování ani napodobování. Na druhou stranu mi ale občas přijde zbytečné vyhazovat za plastový box tisíc korun když ho můžete mít velice podobný za stovku.
Takže alternativy drahých kousků a trendů, které si může dovolit každý (případně maličko našetřit, výjimečně!)

3. DIY & JAK NA TO aneb udělej si to sám a hezky

Neříkám, že jsem kdovíjaký kutil, ale spoustu věcí si prostě ráda vyrobím/přetvořím/dodělám sama, protože se mi to nakonec více líbí nebo to lépe sedí do interiéru s mírnou úpravou. Ráda chystám stůl k pěkné večeři, ráda dekoruji byt k různým příležitostem. Nečekejte žádné velké umění a obrovské projekty. Na to nemám nervy ani místo. Půjde spíš o nápady, které řekněme zvládnete s trochou zručnosti na konferenčním stolku;)

4. TIPY, JAK ŽÍT ZDRAVĚ, ŠŤASTNĚ A DLOUHO aneb food, diet and stuff

Téma, které se chtě-nechtě objeví tu a tam na určitě na Instagramu a když mi bude připadat něco zajímavé více, tak i tady. Jídlo, nákupy, vychytávky. Chystám pro sebe například 30ti denní očistu, tak budu ráda, když se přidáte, a taky tak trošku vím, že jakmile to tady vyzradím, tak to taky dodržím :D Takže tohle téma je vlastně více soběcky pro mě, než pro vás, ale doufám, že vám to taky třeba něco dá.

5. NÁKUPY aneb ráda se chlubím, co mám nového

Tohle téma bych asi ani nekomentovala :D

A všechno to bude tak nějak protkané a vyšívané našim úžasným životem na tomhle krásném konci světa!

Co se tady naopak nedočtete: fashion and beauty (i když mě to baví, prostě o tom tenhle blog nebude, ale můžu vám doporučit, které  mám ráda:),  precizní recepty (výjimečně neboť já praktikuju spíš punkové vaření), zvířátka a děti (nemáme) ...

Doufám, že nejste zklamaní a jste stejně natěšení jako já!


1 komentář

  1. Ono co si budeme povídat. Ne vždy se něco děje a ne vždy je o čem psát. U nás jsme zase teď v momentě, kdybych mohla psát každé odpoledne a někdy i dvakrát denně. Firma Rekuperace Hradec Králové u nás teď pracuje, takže se pořád něco děje. A jakmile to doděláme, tak rekonstruujeme kuchyň, abychom to stihli ještě do Vánoc. :)

    OdpovědětVymazat